דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס איפור - למה לא להפוך תחביב למקצוע 

מאת    [ 25/07/2010 ]

מילים במאמר: 594   [ נצפה 2828 פעמים ]

הקורס יסייע לכם לבצע את המעבר מחובבי איפור למאפרים שמרוויחים כסף על עבודתם. גם אם לא תגרפו מיליונים מהעיסוק שלכם, לפחות תוכלו להפגין את היצירתיות שלכם ולעבוד בלי בוס על הראש. תמיד תהיה דרישה לשירותי איפור מקצועי מידיהם של מאפרים מוכשרים, כך שמי יודע? אולי גם לפניכם מונחת קריירה מזהירה באיפור.

 

מרכיבי ההכשרה במסגרת קורס איפור

כמובן שכל אחד יכול למרוח מייק אפ או לשים ליפסטיק, אבל קורס איפור רציני ילמד אותך להכיר את חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש וכמובן להתאים את האיפור ללקוח. במהלך הקורס תלמדו כיצד לאפר סוגי פנים שונים, לטשטש פגמים ולהדגיש את היופי הטבעי, וכן כיצד להתאים איפור לסוגי עור שונים.

 

חומרי הלימוד שמועברים במהלך קורס איפור

הקורס מלמד בראש ובראשונה את כל אותן טכניקות מסתוריות של איפור שבתור מאפרים חובבים קשה מאוד לפצח. אימון והדרכה צמודים יסייעו לך לשרטט קו אייליינר בצורה מושלמת, להתאים קומבינציית צבעים למראה איפור לילה סקסי, וכמובן לגלות את השיטה מאחורי יצירת עיניים חתוליות באמצעות איפור מעושן.

 

קורס איפור מתקדם יותר לוקח את הטכניקות הנלמדות לשלב הבא. בין התכנים המועילים תוכלו למצוא איפור מקצועי לקולנוע ולטלוויזיה, תחום שבהחלט שווה להתמקצע בו אם יש לכם שאיפות רציניות לקריירה כמאפרים. בנוסף לכך תיחשפו לסגנונות איפור תקופתיים וכמובן תרחיבו את הלמידה עם הרחבה לאיפור מקצועי לכלות.

 

ציוד חיוני לתלמידי קורס איפור
לכל איש מקצוע יש את כלי העבודה שלו ובתור מקצוענים בתחום האיפור גם אתם חייבים לעבוד עם מיטב הציוד. בית הספר ודאי יעניק לכם ערכה בסיסית שכוללת את מיטב מוצרי האיפור האיכותיים וכן את הנשק הסודי של המאפרים- מברשות איפור מקצועיות למשיחת מייק אפ, צלליות, סומק וליפסטיק.

 

העשרה במסגרת קורס איפור

מקצועות האיפור משתייכים בראש ובראשונה לתחום האופנה ולכן חשוב לקבל סדנאות העשרה ולהתעדכן בכל הטרנדים האחרונים. חשוב שהמקום שבו אתם לומדים ידאג להאיר את עיניכם בנוגע לחידושים בתחום ויעניק לכם הזדמנות ללמוד ולהתנסות בטכניקות וסגנונות עדכניים.

 

ימי העשרה כוללים למשל למידה על התאמת איפור לעונות השנה או שימוש במראה של איפור מתצוגות אופנה כהשראה ליצירת מראה איפור לילה. סדנאות שכאלה ישלבו טכניקה עם יצירתיות ויעודדו אתכם לגוון תוך שמירה על אסתטיקה. בנוסף לכך תהיו בטוחים שאם יצוץ בפריז טרנד לוהט של מראה איפור מעושן בגוונים פסיכדליים, אתם תשמעו על כך בזמן.

 

מה צופן העתיד לבוגרי קורס איפור?

קורסי איפור שונים מציעים שלל רמות של הכשרה. קורס בסיסי יעניק לכם תעודת גמר אך קורסים מתקדמים יותר יזכו אתכם בתעודת מאפרים מקצועיים. העתיד בתחום האיפור תלוי ברמת המקצועיות שאליה אתם שואפים. אנשי מקצוע רבים מתפרנסים מאיפור כלות ואיפור לאירועים, כשאחרים מפלסים את דרכם בתחום האופנה או בטלוויזיה.

 

לא משנה לאיזה כיוון אתם הולכים, במסגרת הקורס תקבלו הזדמנות לגבש תיק עבודות שיציג אתכם בפני לקוחות או מעסיקים פוטנציאליים. בדרך זו תקבלו, בתור בוגרי קורס איפור, הזדמנות לדריסת רגל בתעשייה.

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב